Önsöz

Sayı #2: “Korsan Öyküleri”

Tekrar merhabalar değerli okuyucular.

Bu ayki ikinci seçkimiz olan Korsan teması ile yine karşınızdayız. Evet, bu seferkisi birkaç gün gecikmeli oldu ama emin olun bu gecikme süreci içerisinde oldukça güzel öyküler geldi. Korsan temalı birbirinden bağımsız bu her hikayede farklı bir dünyaya adım atacak, yazarların geniş hayal gücüne tanık olacaksınız.

Peki, bu ay ne mi oldu? Toplamda dokuz adet öykü ile çıkıyoruz karşınıza. Öykülerin isimleri ve yazarları ise sırayla listelenmiştir aşağıda. Üzerlerine tıklayarak hikâyelere ulaşabilirsiniz.

Korsan adlı öyküsü ile Dwaxer

Yasaklanmış Hayallerin Avcısı adlı öyküsü ile DarLy OpuS

Yuvasız adlı öyküsü ile veritaserum

Okyanus Krallığı adlı öyküsü ile simurg

Umulmadık Bir Bozgun adlı öyküsü ile Arlinon

Korsanlar Kralı adlı öyküsü ile Khazidhea

Kayıp Yüz adlı öyküsü ile Fırtınakıran

Kapı adlı öyküsü ile Canina

Kainatlar Savaşı 2 adlı öyküsü ile magicalbronze

Öyküler ile maceradan maceraya koşarken, zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız!

Bu sırada gelecek ayın temasının da “Kule” olduğunun duyurusunu yapalım. Sizlerde Aylık Öykü Seçkisi’nde hikayelerini göndermek istiyorsanız, yapmanız gereken tek şey istenilen kurallar doğrultusunda kayiprihtim@gmail.com adlı mail adresine, öykülerinizi göndermeniz.

Umuyoruz bir önceki aya nazaran daha keyifli bir seçki ile karşınızda olduğumuza kanaat getirmişsinizdir. Her geçen gün büyüyen bu aylık seçkimizin tadını çıkarmanız dileğiyle, iyi eğlenceler.

Keyifli okumalar.
Hakan “magicalbronze” Tunç

Bir Yorum Yap

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır.Yıldızlı olan alanların doldurulması zorunludur. *