Öykü Gönderim Koşulları

  1. Öyküler Word formatında, 12 punto büyüklüğünde ve Calibri yazı tipiyle gönderilmelidir.
  2. Öykülerin yollandığı Word dosyasına “Öykü Başlığı” ve yazar adı-soyadı açıkça yazılmalıdır.
  3. Gönderilen postanın başlığında, hangi tema için öykü gönderildiği açıkça belirtilmelidir.
  4. Öyküler 250 kelimeden az 5000 kelimeden fazla olmamalıdır.
  5. Seçki’ye gönderilen öyküler en az 6 ay boyunca yayında kalmayı sürdürür. Sonrasında, öykü eğer matbu bir kitapta yer alacaksa yazarın istediği üzerine yayından kaldırılabilir.
  6. Her yazar o ayki temaya yalnızca tek bir öyküyle katılabilir.
  7. Gönderdiğiniz öyküler daha önce başka bir yerde yayınlanmamış, Seçki’ye özel ve o ayın temasına uygun olarak yazılmış olmalıdır.
  8. Öyküler Seçki’ye eklendikten sonraki bir tarihte, yazarı tarafından farklı mecralarda kaynak gösterilerek yayınlanabilir.
  9. Kayıp Rıhtım deneysel çalışmalara açıktır. Ancak tematik bir seçki olduğu için o ayın temasına aşırı dolaylı yaklaşımları görmezden gelme hakkını saklı tutar. Yazar, eğer temayı ilk bakışta anlaşılamayacak bir ölçüde ele alıyorsa bu durumu gönderdiği e-postada açıklamakla yükümlüdür.

 

NOTLAR

  1. Öykülerinizin yayın programına alınması durumunda size ayrıca dönüş yapılmaz. Fakat metniniz uygun bulunmadıysa öykünüzün neden yayınlanmayacağıyla ilgili bir geri dönüş e-postası mutlaka gönderilir.
  2. Öyküleriniz Kayıp Rıhtım Forum sistemine otomatik olarak düşer. Forum üyesiyseniz öykünüzle birlikte forum kullanıcı adınızı da bize iletmeyi unutmayın.
  3. Öykülerinizin altında yer alması için 50-75 kelimelik kısa bir özgeçmiş gönderebilirsiniz.