Blog

Öykü Seçkisi Yazarlarına Çağrı

Merhaba,

2009 yılının Haziran ayından itibaren her ay belirli bir tema çerçevesinde yayınladığımız Kayıp Rıhtım Aylık Öykü Seçkisi, her geçen ay daha fazla katılımcıyla yoluna büyüyerek devam ediyor. Seçtiğimiz zorlu temalarda dahi tahmin edemeyeceğimiz kadar çok öykü ve farklı fikirler geliyor. Bizler de bunları görüp daha da mutlu oluyor ve bir sonraki ay için çalışmalarımıza artan bir keyifle devam ediyoruz.

Aylık Öykü Seçkisi, şimdiye kadar yüzlerce yazar ağırladı. Ve bünyesinde 2 bine yakın öykü bulunduruyor. Dile kolay bu 9 yıllık macerada 2 bin öykü. Haliyle seçkimizde sürekli yazan isimlerden birkaç ricamız olacak.

Öncelikle, bildiğiniz gibi bazı öykülerin sonunda yazarlara ait kısa biyografik bilgiler görüyorsunuz. İstiyoruz ki tüm yazarlarımız hakkında bu tarz bilgileri öykü sonlarında sunalım. Hemen yazar kutucuğuna bir örnek verelim:

Gördüğünüz gibi yazar hakkında kısaca kim olduğunu anlatan bu paragrafın yanında hızlıca o ismin son 5 öyküsüne de bakma fırsatı veriyor.

Yazarlarımızdan ricamız bizlere kendileri hakkında 50-75 kelime arası birinci tekil şahısla yazılmış kısa biyografilerini yollamaları. Ve böylece öykülerinin sonunda kendileri için yazar kutucuğu özelliğini etkin hale getirebilelim.

Bunun yanında öykü seçkisinde toplamda 5 ve daha fazla öyküsü bulunan isimler, üst menüde ulaşabileceğiniz YAZARLAR kısımına da eklenir. Fakat bu şartı sağlayıp da ismi burada bulunmayan yazarlarımızın da yine bizlere ulaşmasını rica ediyoruz.

Şimdi de gelelim Seçki’nin yorumlarının bağlı olduğu Kayıp Rıhtım Forum’una.

Yayımlanan öyküler her ay otomatik olarak forumdaki ÖYKÜLER başlığına düşüyor. Forumda üyeliğiniz bulunuyorsa bu öyküler sizin adınıza, değilse de OykuSeckisi adlı bot üzerine yayımlanıyor. Bizler gördüğümüz isimleri düzenliyoruz fakat gözden kaçırdıklarımız olabiliyor. Bu nedenle yine foruma üyeyseniz ve öyküleriniz sizin adınıza foruma düşmemişse bunu da belirtmenizi (forum kullanıcı adınızı vererek) talep edeceğiz.

Ayrıca yine 5 ve üzeri öyküye sahipseniz forumda sizlere Öykü Seçkisi Yazarı rütbesi verilir:

Bu rütbeyi de henüz vermediğimiz ve şartları sağlamış olan yazarlarımızın da bizlere ulaşması işlerin daha hızlı hallolmasını sağlayacaktır.

Bizlere öykülerinizi de gönderdiğiniz oykuseckisi@gmail.com mail adresi üzerinden veya bu başlık altından ulaşabilirsiniz.

Daha nice öykü dolu günlere diliyoruz!

Öne Çıkan Yorumlar

  1. Avatar for Gurlino Gurlino says:

    Görselden korktuğum için istediğiniz her şeyi yapmaya hazırım. Yeter ki beni de yemeyin. :pleading_face:

  2. Aaa, ama baksana ne kadar sevgi dolu gülümsemeleri var? Özellikle seçtik, hep mutluluk göstergesi bunlar :heart:

    Ayrıca şu an forumda bulunan, totalde 5 ve üzeri öykü yazmış ama hala Öykü Seçkisi Yazarı rütbesi verilmemiş arkadaşlarımızı da bu başlığa bekliyoruz.

  3. Merhabalar,
    Biyogrofiyi, Rıhtım’da profil bölümüne ekledim, yazıların altında çıkması için size yinede yollamalı mıyım, yoksa orası yeterli midir?

  4. Aaaa ben mail atmıştım ehehehe buraya mı eklemek gerekiyor. Tekrar bakayım :smiley:

    Şu işe bak, ben 75 kelime sınırını da görmemişim, tam 76 kelime olmuş. :smiley:

  5. Arkadaşlar hayır hayır, forum profilinze değil oykuseckisi@gmail.com adresine ya da buraya yorum olarak yazacaksınız ki Seçki’ye ekleyebilelim :slight_smile:

Söyleyeceklerin mi var? Kayıp Rıhtım Forum'da yorum yap.

1 cevap daha var.

Yorum Yapanlar

Avatar for gayekcelik Avatar for OgulcanKara Avatar for OykuSeckisi Avatar for magicalbronze Avatar for Gurlino Avatar for Iraz