Önsöz

Sayı #150: “Kervansaray Öyküleri”

Kervansaray
Çizim: Ece Dural

Kervansaray. Bir hikâye anlatıcısının konaklaması için en ideal yer. Uzun bir yol geride kaldı. Ancak şimdi daha uzağa gitmeliyiz. Yine de hep birlikte verilecek esaslı bir molayı paylaşabiliriz. Gece, kamp ateşinin başına sizi de bekliyoruz.

Biraz soluklanıp yeni hikâyeler anlatma zamanı. Tüm dünyanın kesişim noktasında, evrenin bütün öykülerini dinleyebilirsiniz. Kimilerine inanmak çok güç, biliyoruz. Ama yine de, bazılarına iyice bir kulak kabartmanız faydanıza olur. Hatırlanması gereken bilgelikler var.

Babil’in Ejderhaları adlı öyküsü ile Sadık Efe Sarıtunalı

Baharat Kervanı Masalı adlı öyküsü ile Bade Saba

Çene Kemiği adlı öyküsü ile Cevdet Denizaltı

El Aman! Yok mu Cankurtaran? adlı öyküsü ile Erhan Eren

Esin adlı öyküsü ile Üçüncü Gizem

Gece Feneri adlı öyküsü ile Levent Üstünbaş

İpek Yolu’nun Altın Anahtarı adlı öyküsü ile Burak Şentürk

Kervansar–AY adlı öyküsü ile Zeynep Tunç

Kervansaray adlı öyküsü ile Yelda Ugan Saltoğlu

S.T.S adlı öyküsü ile Kürşat Hürmüzlü

Şehrin Kalbi adlı öyküsü ile İlknur Kılıç

Son İnsan adlı öyküsü ile Belgin Karar

Sultan Osman Hân’ın Düşüşü adlı öyküsü ile Emrecan Doğan

Yalnız adlı öyküsü ile Serkan Bozkurt

Mayıs 2022 tarihli KERVANSARAY sayımızın illüstrasyonu Ece Dural imzasını taşıyor. Kendisine bu muazzam çalışması için yeniden teşekkür ediyoruz.

Gelecek sayı, Kayıp Rıhtım Aylık Öykü Seçkisi’nin 13. yaş gününü hep birlikte kutlayacağız. Bildiğiniz gibi yıl dönümleri özel sayıları beraberinde getirir. Bu yıla Tüm Panayırların Heyulası gibi özel bir çalışmayla başlamış olsak da doğum günlerinin yeri her zaman ayrıdır.

Temmuz 2021’de yayınlanacak özel sayımızda katılım herkese açık olacak.

Temamızı ise “DESTANLAR” olarak belirledik. Peki hangi destanlar? Hepsi! Tüm dünyadan destan örneklerine farklı yorumlar, alternatif sonlar, zengin başlangıçlar istiyoruz. Kendi destanınız mı? Neden olmasın! Sonuçta gerçekten de “tüm dünyadan” cevaplar arıyoruz.

DESTANLAR” temasına uyacak metinlerinizi 5 Temmuz 2022 tarihine dek oykuseckisi@gmail.com adresinden bizlere ulaştırabilirsiniz. Her sayıda olduğu gibi, Öykü Gönderim Koşulları’na özen göstermeniz bizler için çok önemli.

Tema hakkında detaylı bilgilendirmeye BURADAN ulaşabilirsiniz.

Yeni yaşımızda buluşmak üzere!
Hakan Tunç

Öne Çıkan Yorumlar

  1. Hattrick yaptım. :joy: Seçkide yer alan herkesi ve seçkinin 13.yaşını kutlarım! O gün geldiğinde cuma günü yayımlanır bir de!

  2. Seçkide yer alanları tebrik ederim. :star_struck: Bu ay yetiştiremedim ben. :see_no_evil:

  3. Avatar for SJack SJack says:

    Ben de bu ayki seçkiye bir öykü yazmak istiyordum ama her zamanki gibi yine yazamadım. :joy: Belki bir gün diyorum. Elimden geldiğince yine öykülerin çoğunu okumak ve yorumlamak istiyorum. Katılan herkesi tebrik ederim.

Söyleyeceklerin mi var? Kayıp Rıhtım Forum'da yorum yap.

Yorum Yapanlar

Avatar for OykuSeckisi Avatar for EmrecanDogan Avatar for SJack Avatar for acimatriyarka