Önsöz

Sayı #39: “Tren Öyküleri”

Çizim: Yiğit Köroğlu
Çizim: Yiğit Köroğlu

40’a 1 kala yine karşınızdayız. Birçok alan için sezonun açıldığı eylül ayındayız. Güneş yolculuk için hazırlanmaya başladı. O gına getiren ve her dakika şikayet ettiğimiz sıcaklar günbegün uzaklaşmakta, belki de kısa zaman içinde geri gelsin diye umut edeceğiz. Heyhat, insan nefsi öyle bir şey ki, ancak yitirdiği zaman fark ediyor güzellikleri.

Bu ay bir yolculuk aracı olan “Tren” öyküleriyle karşınızdayız. Rayların üzerinde ahenkle dans eden, o araçların farklı kullanılış biçimleriyle selamlıyoruz sizleri. Tam on yedi adet öykü sizi birbirinden keyifli ve ilginç maceralara davet ediyor. Anlayacağınız öyküye doyacaksınız.

Tren temalı görselimiz ise bu ay Yiğit Köroğlu’na emanetti. Hazırladığı çizimle beraber seçkimiz temasına en uygun şekile büründü. Buradan da kendisine bu güzel görsel için sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Dilerseniz daha fazla vakit kaybetmeyelim ve zaten okurken bolca vaktinizi alacak öykülere geçelim.

Kya – Bir Meleğin Kanatları adlı öyküsü ile Berk Dikmen

Yaşarım ve Yazarım adlı öyküsü ile Cevdet Denizaltı

Şimendifer adlı öyküsü ile Gökten Çağrı Aktan

Hatıra Yolcusu adlı öyküsü ile Gurur Güneş

Efsane adlı öyküsü ile Emre Bahadır

15. Hafta adlı öyküsü ile Emre Balcı

Klüver-Bucy adlı öyküsü ile Esra Tanrıöver

Kompartıman Cadısı adlı öyküsü ile Harun Çimen

Adımlar adlı öyküsü ile Mehmet Utku Yıldırım

İlka adlı öyküsü ile Melahat Yılmaz

7. Pulman adlı öyküsü ile Mert Bitmez

Dolaksız Bey ve Kayıp Yakutlar adlı öyküsü ile Mustafa Kırelli

Eskişehir’e Giderken adlı öyküsü ile Orçun Can

Sabahın En Kaygan Saati adlı öyküsü ile Özgürcan Uzunyaşa

Bozkır Macerası adlı öyküsü ile Ruhşen Doğan Nar

Hoş Gelen Sarı Renkli Oyuncak Tren adlı öyküsü ile S. Samet Demir

Umuyoruz keyifle okuyacağınız bir seçki daha hazırlamışızdır sizlere. Gerek çizerimiz, gerekse yazar arkadaşlarımıza özverileri için bir kez daha teşekkür ediyoruz. Bir sonraki ayın teması ise “Korkuluk” olarak belirlendi. Öykülerinizi ekimin 5’ine kadar kayiprihtim@gmail.com mail adresine gönderebilirsiniz.

Rayların cızırtıları ve vagonların sallantısı eşliğinde bol keyifli okumalar diliyoruz.

Sevgiler,
Hakan “magicalbronze” Tunç

Sayı #39: “Tren Öyküleri”” için 4 Yorum Var

  1. 18 öykü? Vay canına! Böylesine bir katılım görmek ne kadar mutluluk verici. Peki muhteşem görsele ne demeli? Sayın Yiğit Köroğlu’nun ellerine sağlık. Herkese keyifli okumalar.

  2. Her şeyden önce dehşet yazarlar katılmış seçkiye. İsimlerin çoğunu tanıyorum, çoğu öyküyü de okuyacağım bu sefer.

Bir Yorum Yap

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır.Yıldızlı olan alanların doldurulması zorunludur. *