Zaman yolculuğu gerçek olsaydı, zamanda geriye gidip bu sayıyı Ekim 2022’de yayınlardık. Ne yazık ki zamana sözümüz geçmiyor, geciken dünyaların ortasında günü yakalamaya çalışıyoruz.
Yine de bırakmak gibi bir niyetimiz yok. Söze, “154. defa…” diye başlayınca geçmişte adım adım dizdiğimiz tuğlalar, bizlere yarın için devam etme gücü veriyor. Ayağımızı sağlam bir zemine bastığımızı biliyoruz.
Sağlam zeminlerden kayıp gitme işini ise kurgu diyarlarda yürürken seviyoruz. Kayıp gidelim. Bir defalık zaman yolculuğu gerçek olsun ve hiç duymadığımız tarih öncesi çağları, “yaşımızın yetmeyeceği” fütüristik gelecekleri birlikte deneyimleyelim.
Kayıp Rıhtım Aylık Öykü Seçkisi 154. sayısında “Zaman Yolculuğu” temasıyla sizi sonsuz alternatifin bulunduğu, ürpertici bir boşluğa davet ediyor.
– Acele Zamanlar adlı öyküsü ile İsmail Çakır
– Anda Kalamayanlar adlı öyküsü ile Ceren Balkan
– Asur Hanı adlı öyküsü ile Murat Doğukan Candoğan
– Ay Tilmizi adlı öyküsü ile Gizem Çetin
– Başka Vaktin Masası adlı öyküsü ile Merve Türker
– Ben Nerede Yanlış Yaptım? adlı öyküsü ile Zekeriya Ünal
– Benim Yaşlarımda Bir Katil adlı öyküsü ile Murat Tenyaşa
– Cam Kenarı adlı öyküsü ile Berna Mutlu
– Çaşıt adlı öyküsü ile Deniz Çevik
– Chris Hemsworth’e Tapıyoruz adlı öyküsü ile Emrecan Doğan
– Dört Karşılaşma ve Bir Fotoğraf adlı öyküsü ile Rüzgar Eser
– Festival adlı öyküsü ile Semanur Bozok
– Gece Yolcuları adlı öyküsü ile Ezgi Balaban
– Geleceğe Dönüş adlı öyküsü ile Kürşat Hürmüzlü
– Karga Çocuk adlı öyküsü ile Sadık Efe Sarıtunalı
– Katiska adlı öyküsü ile Pınar Rede
– Kum Saati adlı öyküsü ile Kürşat Şimşek
– Kuranglez adlı öyküsü ile Burak Şentürk
– Nehir adlı öyküsü ile Yusuf İslam Tanış
– Nusret Amcanın Öldüğü Gün adlı öyküsü ile Alaattin Cem Özdemir
– Ömür adlı öyküsü ile Serkan Bozkurt
– Radionette Duett – P adlı öyküsü ile Ömür Demir
– Teselli adlı öyküsü ile Safa Emre
– Usagi – Hayat Devam Ediyor adlı öyküsü ile Bleda & Kai
– Yasa Dışı Bahis adlı öyküsü ile Cevdet Denizaltı
– Yasa Dışı Bir Zaman Yolculuğu adlı öyküsü ile Kerem Kökdemir
– Zamana Karşı Bir Peri Masalı adlı öyküsü ile E. Nihan Acar
– Zamanda Aşk adlı öyküsü ile Abdülkadir Şengün
– Zavallı Hans adlı öyküsü ile Ahmet Boyraz
Zaman Yolculuğu temalı sayımızın illüstrasyonu Furkan Sarıkaya tarafından çizildi. Kendisine bu şahane çalışması için bir kez daha teşekkür ediyoruz.
Geçen ay, Tüm Panayırların Heyulası için harika bir söyleşi etkinliği gerçekleştirdik. Sizlerle buluşmak bizim için çok kıymetliydi. Yeni buluşmaları ve başka kitapları iple çekiyoruz.
Aralık ayının teması “SUÇ” olacak. Bu başlıkta yazılmış öykülerinizi 29 Kasım 2022 tarihine dek oykuseckisi@gmail.com adresinden bizlere ulaştırabilirsiniz. Her türlü suç öyküsü kabulümüzdür. Bir polisiye anlatıyı da takip edebilirsiniz, bir çocuğun en masum “suçunu” da kurgunuza ortak edebilirsiniz. Sınırlarımız her zaman oluğu gibi pamuk ipliğine bağlı.
Çalışmalarınızı bizlere ulaştırmadan önce Öykü Gönderim Koşulları’na göz atmayı lütfen unutmayın.
Keyifli okumalar dileriz,
Hakan Tunç
Vay vay vay kimler gelmiş
Günlerdir nerelerdeymiş
Hoş gelmiş!
Bu şarkıyı bu sayıya armağan ediyorum:
Ahhh ne kadar sevindim sevgili dostlar inanamazsınız :)) Özellikle attığım mallilerle darladığım editör ekibi derin oh çekmiştir ‘‘Sonunda kurtulduk şundan’’ diye :)) Kendilerine çok teşekkür ediyorum bana sabırla nazik yanıtlar verdikleri için tabii. Ve emeklerine sağlık…
Ama 3 hafta oldu abi haksız mıydım???
Sonunda beklediğimiz tema yayınlandı. Elimden geldiğince her öyküyü okuyacağım ve dilim döndükçe yorumlamaya çalışacağım. Temanın Bilimkurgu olması tüm öyküleri okumak için daha bir heveslendiriyor beni. Furkan Sarıkaya’nın çizimi de harika.
Sanırım yirmi dokuz öykü var. Bu yirmi dokuz emek, göz nuru demek. Yazıp gönderen ve onları yayınlamayan herkese bir kere daha teşekkür ediyorum sizlere…
Aranızda olmak çok güzel. Öyküme yer verdiğiniz için teşekkür ederim.
Yazanların ilhamı bol, kalemleri daim olsun.
Bütün öyküleri okumak için sabırsızlanıyorum.